Jennys tankar

Sötisar

Publicerad 2010-12-30 14:33:16 i Allmänt,



2 små sötnosar i sina mostrars knä..
Jag kan inte låta bli att kalla de små för kusiner, vet att de inte är de, men det bara blir så :P.

Vet ni va, den lilla lilla sötnosen till höger, jag fick frågan om jag ville göra doptårtor till hans dop :). Fatta vilken ära, känner mig skitstolt, att mina tårtor är fina nog för dop :)!
Jag tackade ja, med en gång, men ska kolla hur mitt schema ser ut och hoppas hoppas att jag kan göra detta. Jag googlar tårtor och skaffar mig massa insperation. Ska såklart fråga om de har några krav och så, men det ska bli jättekul! Och sen att få gå på dop, yay! Ska bli jättekul!
Måste skaffa kläder till både mig och pluttidutten.

Ja det var bara det jag ville säga :)


Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-12-30 16:28:19

Dina tårtor ser ju underbart goda ut så jag blir inte förvånad! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela