Jennys tankar

Tenta Tajm

Publicerad 2010-12-08 22:54:00 i Allmänt,

Idag hade jag tenta, plugga nästan hela natten till den. Har inte blivit så mycket pluggning nu när plutt krånglat på kvällarna, så jag hade bestämt mig för att plugga in i det sista. Vid halv 11 var jag så in i nordens trött, så jag bestämde mig för att ta en halv kopp kaffe, usch och tvi vale statans dryck det där. Var inte lätt att få i sig den koppen, men jäklar va pigg jag blev. Halv 2 – 2 nångång hoppa jag i säng och där låg jag och vred och vände mig. Somna tillslut för att bli väck 5 av min lilla älskling, behöver jag säga att jag var trött då.

 
Här inne ska det tentas..
Sen gick dagen av bara farten, tentan och efter den blev det lite julklappsshoppande för mig. Försökte hitta några/nån leksak att lägga i plutts julstrumpa men jag fastna inte för nåt :/. Ändå kom jag hem mycket fattigare, känns som om han bara får mjuka paket. Julpappret är säkert roligast ändå :P.




Efter tentan, grymt trött.. Sitter och väntar på "arkiv-gubben", jag är därså ofta så han har koll på vilka ämnen jag ska ha :P

Väl hemma blev det till att äta lite och sen göra sig i ordning för julbordet.

 

Jag skulle nämligen ut och äta med 12 snajsiga arbetskamrater J. Julbordet var trevligt som vanligt, lite trångt men roligt som vanligt.

Jag vet iofs inte vad jag ska på julbor att göra när jag inte gillar nästan nåt av det som serveras. Men det mesta av det jag smaka på var gott, särskillt ”efterrättsbordet” mumma =).



Lägg märke till minen, inte för att kortet under har nån bättre min  :P






kram


Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-12-10 13:28:38

Va fin du är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela