Jennys tankar

Lördagsmys

Publicerad 2010-02-06 23:06:01 i Allmänt,

Hallojsan!

Så idag skulle vi ha lördagsmys hemma hos mig, Lennart hade jue köpt massa godis och filmen Sommaren med göran.
Så runt halv 6 åkte vi hem till mig.
Jag dukade upp, hällde godiset i skålar, tog fram dricka och glas, vi satt oss tillrätta i soffan allihop.
Lennart fick öppna filmen så skickade han vidare till mig som skötte dvd'n.

Men vilken nit vi gick på, film-jäveln funka inte! Inte i datorn och inte i dvd'n, va fan.. Vi som planerat i en vecka..
Jaja Lennart pep över till Ica för att köpa filmen där, vilken film tror ni var slut.. Jo Sommaren med Göran *suck*.

Men han frågade den snälla kassörskan som sa att den filmen är så bra, hon hade sett den häromkvällen och den är sååå bra. Va fan!
Karma, bara tacka och ta emot =P.

Så vi fick glo på Blues Brothers iställe, fram tills melodifestivalen börja.. Vilken skämt de var då, jag borde haft betalt för att plåga mig igenom vissa av bidragen =P. Muntergöken Jenny är i farten som ni märker =P..

Nästa helg då ska vi ha lördasmys och se på sommaren med Göran =P

Kramkram

Kommentarer

Postat av: Lindaa

Publicerad 2010-02-07 08:01:26

Tråkigt att filmen inte funka :/ Gud va söt han va i pulkan vincent :)



Dom senaste gångerna har ja klippt mig på salong frontal (tror de heter så) mitt emot banken. :)



Kraam

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-07 10:26:24

Åh, vad synd!! Inte har vi den filmen heller, annars hade ni ju kunnat låna den av oss... hoppas det löser sig till nästa helg! Då kanske du ändå är så sliten efter fredagen att du inte märker skillnad om filmen är på eller inte, hi hi.... kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela