Jennys tankar

Pulkåkning

Publicerad 2010-02-06 22:58:52 i Allmänt,

Tjingeling!

Så idag har plutt åkt pulka för första gången i sitt liv, värst imponerad var han inte. Sa inte ett ljud utan bara satt där, ett litet leende kom väl fram efter lite på hejning från mig och mormor =P.
Men vi tog en liten promenad längst gatan, sen så pulkade vi hemma på gården..

Tror jag hade roligare än plutt..
















Vi provade även de branta backarna..



Wiiiieeee va fort de gick =)



Kram kram




 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2010-02-06 23:52:14

söt som socker är han iallafall :) klart han undrade vad detta var för nåt, när han alltid suttit tryggt o säkert i en mysig vagn liksom :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-07 10:23:42

haha, vad söt han är!!! Den där minen också, typ, ni får minsann hitta på nåt bättre om jag ska besvära mig med att le... han är för söt helt enkelt!! Mamma och mormor också såklart! KRamiz m

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-02-07 18:59:12

Gud så mysigt det såg ut i pulkan :):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela