Jennys tankar

suck

Publicerad 2010-02-11 22:44:19 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Sitter här med en liten pojk som är så trött, men så fort vi går in till sängen så är han hur pigg som helst.,. Skrattar och sparkar och viftar, i soffan gäspar han bara.. Så han får somna här..

Idag så var jag någorlunda smart, jag skippade att äta nåt fram till 2 halv 3 nångång, för att få lite saker gjorda här hemma. Passade även på att gå och handla och ta en kort promenad med plutt.
Ja sen efter "frukost" så har det bara gått utför.. Känner mig iofs inte hungrig, fast jag borde va de..

Har iaf laddat upp med nyponsoppa och blåbärssoppa, märkte idag att om jag tar en klunk då och då, så funkar de att få i sig nåt. Går inte att dricka mycket då sätter magen fart igen.. Ja är så förbannade trött på detta nu!!

Imorgon ska ja bojkotta all mat så länge de går och försöka mig på att bara dricka lite blåbärssoppa då och då.

Känner faktiskt att jag är ganska hungrig nu, jaja..

Mamma skulle ta Vincent som planerat imorgon, så jag kan va lite själv. Känner att humöret är lite sisådär nu, för lite mat och för mycket av annat typ..

När jag ändå är igång och klagar så kan jag även skriva att jag har fått eksem på händer pga att jag tvättar händerna 1500 gånger på en dag.

Ne nu ska jag festa till de med ett glas vatten

Hej så länge!



Kommentarer

Postat av: Modekids

Publicerad 2010-02-12 11:38:33

Gillar du barnkläder? Då ska du spana in vår nystartade blogg om barnmode!

Postat av: Milla

Publicerad 2010-02-12 13:19:44

Du borde gå till farbror doktorn och bli undersökt. Låter inte som någon vanlig magsjuka det där tycker jag. Det brukar ju inte hålla i sig så länge heller. Hoppas det går över snart!

Kram.

Postat av: angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-02-13 11:30:39

Jasså, tänkte inte ens på att det kom en bil (A) haha, va så jääkla trött hihi.

Filmen va jättebra, lite för mycket fantasi ibland/mot slutet. Men det var ändå riktigt bra! ( brukar itne gilla sånna filmer annars .. )



Ja blir nog babycafé för min del på tisdag iaf =) mååste komma ut :P



Ja 7månader, helt otroligt.. fort går det!

Kram

Postat av: Åsaaaaa

Publicerad 2010-02-13 22:15:06

Ja han är super söt :) Vi ska dit i morrn och pussas lite med han ;)

Tack för din positiva kommentar :D:D Gläder mig att se att det finns några söta människor som kan bli glad för andras skull :)



Ja hon blir mer och mer likt mig ;) det gillas.



Din sötnos är mamma upp i dagen :)



KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela