Jennys tankar

Tjing tjong

Publicerad 2010-02-08 21:32:26 i Allmänt,

Hej hopp!

Runt 7 kom min lille prins hem idag =), saknat honom hela dagen! Mamma kom med en sovande prins på armen, så vi la han i min säng.. lättast så när overallen och all skulle av.. 
Min underbara goa lilla mamma som alltid ställer upp för oss, du är bara bäst!
Tack snälla lilla mamma för att du ställer upp så för oss. Min prins hade en jättebra dag hos mormor, de har tittat på brumbrum bilar och tagit en promenad.. Mycket bättre än att sitta hos mig kan jag lova! Fast vad jag har saknat honom, hans goa lilla leende, hans prat,, snosa in sig och pussas så som bara han kan, min fina lilla älskling!


Ni missade väl inte himlen kan vänta på 1:an förut??
Många tårar som kom från mig under de programet.. Ens problem och bekymmer blir så meningslösa när man ser människor som kämpar för sitt liv.
Man ifrågasätter sig själv och jag har nog lagt aldeles för mycket energi på fel saker..Nästan så jag känner för att göra de som endel säger att jag absolut inte ska..
En diskussion får det nog bli iaf...

Kram

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-09 07:29:25

Hej, antar att det inte blr nått babycaf'e för din del idag? Själv stannar jag hemma då Noah inte sover som han borde. krya på dig:)

kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 08:05:03

Hörde inget från dej imorse så jag antar att du känner dej bättre idag??

Vi hörs under dagen.

Kram Mamma

PS. jag har världens underbaraste dotter som låter mej låna sin lilla prins, Vincent är bara så söt o go o "pratar" i ett kör.. men han är stöönig:-) vem brås han på tro??

Postat av: angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-02-09 14:34:42

ja idag va de grymt va han spelade, och lite längre än vanligt, stackars plutten!



ja verkligen, hoppas den brinner upp;D

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela