Jennys tankar

.......

Publicerad 2010-02-16 15:00:44 i Allmänt,

Tjosan!

Jag har inte gått och dött i nån snödriva, jag har bara tappat motivationen till att blogga.. Jag gör ju inget om dagarna känns det som.. Jag gör iofs jättemycket, men vill inte att detta ska bli en bebisblogg. Nog för att jag älskar att skryta om min lille älskling och visa hur fin han är =). Men jag vill att detta ska vara "Jennys blogg" också..


Min mage är bättre också, vet inte om det var den positiva energin från partyt som gjorde susen lr att jag inte käka nåt så magen fick ta igen sig en dag. Men efter de är de bättre, var väl kanske en gång på lördagkväll då, men annars är den tipp topp nu =).

Partyt hos Olsson var supperkul =), massa glada tjejer och kryddor =P. Jag missa jue iofs själva kryddpartyt iofs.. Kvällen bjöd på massa skratt och lite sång från Sara och Annika.
Vi småbarnsmammor satt och gäspa ganska tidigt på kvällen, men jag var kvar fram till 12 halv 1 nångång tror ja. Tycker jag själv är ganska bra med tanke på att jag är dödstrött jämt. Såg att en av tjejerna satt och drack mitt favvovin, blev inge sugen där alls =P.
Alltid kul att träffa centrumtjejerna.


Ne nu måste jag ta tag i alla "måsten" som måste fixas idag.

Pöss och kram



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-16 21:51:12

härligt att höra att du måt bättre!! Näst efter bebbar är centrumpinglorna den bästa medicinen som finns!! Kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela