Jennys tankar

Utmanad

Publicerad 2010-02-02 22:07:03 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Therese.

Kopiera detta till din blogg, varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Utmana sedan 5 andra personer! Om någon av personerna du utmanar har samma bokstav som dig själv, får han/hon inte använda samma svar som du gjort. Lycka till!

1. Vad heter du? Jenny

2. Ett ord på fyra bokstäver: Java

3. Flicknamn: Josefin

4. Pojknamn: Jakob

5. Yrke: juvelerare

6. Färg: jadegrön

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Jordgubbar

9. Sak i badrummet: Jennys tandborste <--- brist på fantasi, lr kanske hjärnceller =P

10. Plats/Stad: Jönköping

11. En orsak att vara sen: Jag jobba över

12. Något man skriker: Jippie =)!

13. Film: Jackass

14: Något man dricker: Juice

15: Band: Judas Priest

16: Djur: Järv
17: Gatunamn: Jättestensgatan

18: Bil: Jaguar

19: Sång: Jump

20: Känd person: Julia Roberts

Jag utmanar: Tycker ni alla ska ta och göra den =P


Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-02-03 00:26:37

Förstår att det var det. Blir det någon mer gång säger jag till! :)



Haha! Ja, sängen var bäddad och kuddarna i soffan var till och med uppuffade! ;)

Kram.

Postat av: Buzaan

Publicerad 2010-02-03 02:16:21

Du har en award på min blogg :) Check it out :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-02-03 09:36:07

Haha, den försökte ja göra igår :D:D men fick inte ihop precis alla. Sedan försvann allt :( Jag funderar på att byta namn om ja ska göra om detta ;)

Postat av: Åsaaaaaaaa

Publicerad 2010-02-03 20:19:48

Man tackar så mkt :) Ja det hoppas ja med :D längtar tills i morrn då boken kommer :D:D

Ha en mysig kväll. KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela