Jennys tankar

Yeah

Publicerad 2010-02-04 11:28:06 i Allmänt,

Vet ni va, jag ska på bio =)!!! Längtar så att få komma ut och träffa lite folk. Man blir smått tokig av att sitta här och glo.
Jag, Matz och Erik ska se Snabba Cash, hoppas den är bra.. Eller det spelar inte så stor roll, ska bara bli kul att få komma ut.
Sen på lördag så blir det filmvisning hemma hos mig, Elektrikern har köpt Sommaren med Göran och redan köpt biogodis =). Så hoppas plutt är på sitt bästa humör så jag kan se hela filmen..

Igår kom syster förbi och bjöd på semlor, innan semlorna så käkade vi toast. Mummma va gött det var..
Var riktigt mysigt att ha syster yster här igår.. satt och töla och hon höll i Vincent så jag hade båda händerna fria =). Man får jue passa på när det är folk här =P.
Alltid nåt som ska plockas, diskas lr torkas av..
Hon gav även plutt kvällsmat, så jag bara satt en stund, hur skönt som helst =P.


Nam nam! min fina lilla älskling.


Kram

Kommentarer

Postat av: Lindaa

Publicerad 2010-02-04 12:50:00

Guud va söt han är vincent :) Tack för kommentaren på min blogg, klippte mig gjorde ja för några veckor sen igår var jag bara och la i lite slingor så att håret skulle bli ljusare :) annars har ja lugg nu o etapper klippt hår men de blir ju oftast en tofs på morgonen o sen luggen uppsatt i ett spänne, enkelt ska de va ;)



Ska svara på din award så fort ja har lite mer tid :)



Javisst är han söt men han växer ju såå fort :( var tar min bebis vägen?? :)



Kraam

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-04 12:50:43

VA? Har du inte fått dosan! än? Dåligt tycker jag!! Kul att det händer lite skoj och att du har barnvakt. Bara jag är bättre ska jag passa prinsen jag med om du vill.... Kramiz m

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 09:40:30

Jaa äntligen ska Jenny ut på vift. Hoppas verkligen filmen är bra och att grabbarna är trevliga (har nog inte träffat dem lr?) och bäst av allt Vincent kommer på besök, mormors älskade lille plutt!

Ha en trevlig afton Jenny

Puss & Kram till Vincent

Mamma/Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela