Jennys tankar

Babysim..

Publicerad 2010-01-24 21:20:10 i Allmänt,

Hej hopp är det nån som har koll på babysim i värmland..

Läste att det som förr var i skoghall var med i svenska babysimförbundet och de vill ja nog att de ska va om plutt och jag ska gå på nåt..  Annars får de väl bli här i Grums, han älskar jue att plaska i plurret så nåt bad måste vi ju börja på..
Ja får forska vidare.. Ska se på falk själv nu föresten, helt själv, jag som är så mörkrädd..
Hualigen..
Ne nu var reklamen slut =P..


kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-24 21:50:23

Hör av dig om du är ensam och mörkrädd, så håller jag dig sällskap vännen!!!! Kramiz m

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 06:28:22

GRATTIS på födelsedagen världens bästa Jenny!!

Stor Kram från Mamma



PS.Jag kommer i eftermiddag

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-25 07:15:09

Grattis Världens Bästa Jenny på födelsedagen!!!! Krrrrrrraaaaaaaaaaaaaaammmmm! <3 Malin & Co

Postat av: ANNIKA O

Publicerad 2010-01-25 09:29:31

Grattis på födelsedagen. Jag hoppas den och året som kommer blir toppen.

Kram

Postat av: annica branting

Publicerad 2010-01-25 13:55:09

STORT grattis till dig min vän!

Åmål har simskola tror jag men jag vet inte så mycket mer ;)

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-01-25 14:09:17

Det kanske tar tid men jag tro ni hittar era rätta tider ska du se. Linus vaknar också. Han är totalt otröstlig, men det kan bero på att han har mycket att bearbeta. Tycker det är såååå jobbigt när han vaknar, visserligen vaknar han två, tre ggr men ändå. Men det är för att jag tillslut lägger mig bredvid honom och somnar för att få lite sömn jag också. Men det är väl en period som man måste gå igenom :(



Grattis än en gång goa flicka. Linus hälsar till Vincent. Hoppas vi ses snart.



Kramar i massor

Postat av: Lindaa

Publicerad 2010-01-25 14:23:21

Grattis på födelsedagen!¨



Okej men då vet ja nog var du menar :) Förstår att de ä stressigt att va sj :/ Neej ja har inte prövat babysim men har tänkt på de neo älskar ju att bada :)



Hoppas du får en bra födelsedag.



Kram kram

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-01-25 15:35:43

Grattis på födelsedagen, hoppas den blir bra på alla sätt! Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2010-01-25 21:34:55

Hoppas du haft en fin födelsedag med allt vad det innebär! GRATTIS! :D

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-25 23:14:04

Hejsan :) Ja jag börjar allt få en stooor prinsessa :) Din lilla plutt blir bara sötare och sötare :D:D

ja det var jättemysigt med min vinkväll, gör dte du oxå någon dag :) Mitt favvo vin är smultron något :P Minns inte riktigt va det heter, men är iaf super gott :) Hoppas du trivs i nya lägeneten.

Många kramar från oss :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-01-26 18:44:45

Hejsan :)

Nej verkligen inte kul. Jag känner att det är mest synd om mig i hela världen just nu ;) Jag fattade inte riktigt vad felet på mig var, men något liknade med inflammation och infektion. Får alltid samma läkare och han rekommenderar alltid vila och rökstopp :P Inte det lättaste med barn och när man inte riktigt vill sluta röka :p Men idag fick jag faktisk medicin iaf ;) Inte dåligt tycker ja :D



Men gud, då kan man som läkare inte riktigt utbildat sig färdigt kanske om man googlar fram :(

Ja dom brukar alltid göra det. Och sänka ska dom alltid ta :p är alltid samma veva. Du har för många vita blodkroppar, är nog en infektion eller virus. hem och vila med rökstopp :p HAHA ! ibland kan man bli galen asså :p



Men om din broder inte blir bättre kanske han ska ringa direkt in till stan. Det ska funka har ja hört :) Hoppas det inte är något jätteallvarligt med honom bara :(



Ha en trevlig kväll. Kram på er :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-27 11:03:58

Fick du något mms igår? "Fniss"

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-01 22:29:39

Tror inte det finns kvar i skoghall. Ville börja där för lite mer än ett år sen. Då stod det på hemsidan att HÖSTENS kurser har de skjutit upp pga personliga blablabla.. Men då var det våren ajg ville anmäla oss till. Mejlade å ringde men fick inget svar..

Det närmsta annars är nog deje tror ja..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela