Jennys tankar

Listat

Publicerad 2010-01-02 14:21:20 i Allmänt,

Snodde denna från Linda..

Kommer inte ihåg, året jue.. Bästa film, eeehh va har jag sett för filmer.. Har jag missat nån kan ni jue fylla på =P


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, blev mamma =)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, jag gick ner i vikt i början..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera stycken

4. Dog någon som stod dig nära?
Ne, ja tror inte de.. Hoppas verkligen inte att ja missa nån nu..


5. Vilka länder besökte du?
Höll mig hemma i Sverige


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
29 juli


8. Vad var din största framgång 2009?
Att bli mamma


9. Största misstaget?
?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja sjuk, tror inte ja skadat mig..


11. Bästa köpet?
grymt nöjd med barnvagnen och rattmuffen till den


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bebisgrejer och sen ännu mer till Vincent när han tittat ut


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Prins Noel


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nja har varit både upp och ner detta året, men jag tror glädje vinner


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma

19. Blev du kär i år?
Fick se min stora kärlek Vincent =)


20. Har du sagt "Jag älskar dig" till någon?
Ja.


21. Favoritprogram på TV?
SATC. NCIS.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, de tror jag inte

23. Bästa boken du läste i år?

24. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga.


25. Något du önskade dig och fick?


26. Något du önskade dig men inte fick?
Jao, de finns


27. Årets bästa film?
?


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade =P


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindres stress, mindre rykten


30. Hur skulle du beskriva din musikstil år 2009?
Blandat


31. Vad fick dig att må bra?
Vincent, familj vänner


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Skulle inte tacka nej till Joel Kinnaman =P

33. Vem saknade du?
Saknar fortfarande farfar som bara den


34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, va svårt att komma, vilka man träffat 2009 och inte 2008..

35. Största förändringen hos dig själv?
Lugnare och mer skinn på näsan

36. Hur firar du nyår?
Först mys sen fest i Aronssons lägenhet



Kram

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-02 23:59:58

Jo visst gör det de. Känns som om det var igår man kom hem från BB.Jag känner ibland att jag saknar när han bara låg och sov och inte gjorde så mycket väsen av sig. Men allt går så mycket fortare än vad man tror och man är lite dum att inte njuta medan dom är små.



Hoppas att ni får ett bra nytt år.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela