Jennys tankar

....

Publicerad 2010-01-06 00:07:14 i Allmänt,

Stressad, trött, sliten.. Flytt,tenta, kalas hinner inte med nåt känns det som..

Plutt väger nu nästan 8 kilo och är 69 cm lång, min store lille pöjk..
vi prata lite om sömn eftersom både jag och Vincent har kommit ur balans där, så ska pröva lite saker..
Sen prata vi även lite mat, eftersom jag helammar än, lr ja nån kväll kan han få ersättning för de gör så in i nordens jäkla ont ibland..

Snart är han 6 månader iaf och då ska jag börja med lite käk åt honom..


Ne ska sova nu, ska upp tidigt och packa grejer i slössabron..

pöss och kram 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-06 01:46:37

förstår om du är trött när du har mycket omkring dig. men kom ihåg att du är bra & att du kan! kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-06 14:09:32

åh gumman! Tänkte ju hjälpa dig med allt, men nu kan jag varken bära prinsar eller prylar... Inte bra att du stressar, försök fokusera på en sak i taget nu, flytten väntar till du får tid och den kan tas lite pö om pö vet du.....kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela