Jennys tankar

lite uppdaterat

Publicerad 2010-01-16 22:40:44 i Allmänt,

Hejsan!

Jag lever, så ni bara vet.. har inte fixat nån nät i lägenheten än, det ligger inte på listan över prio 1 för tillfället.. Inte tv heller då jag inte har några bra kanaler att glo på =P.. Jag och plutt sov första natten mellan måndag och tisdag =), tror inte han vant sig riktigt då han verkar hemma så fort vi kommer till mormor..

Fattas lite möbler och en massa plock kvar, men det börjar se ut som ett boende så smått.. Idag skulle jag in till ikea och inhandla en soffa, men det bidde ingen då den färgen jag ville ha hade utgått.. Så jag är sofflös än =P... Men det kommer.. Och nej jag tänker inte köpa en soffa bara för att ha en, då är jag hellre utan till jag hittar en jag vill ha.. Kort kommer, måste bara få lite ordning, har inte fått gardinerna än som jag skickat efter så när de kommer upp känns det nog lite bättre..


Idag är det 2 år sen Christer lämnade oss, så vi är hos mamma på mys. Ska sova här inatt.. De andra dricker wiskey som vanligt, det görs varje år den 16:e janurai och 18 november.


Nu blir det mer plock för min del, plutt sover så jag ska smita iväg till lägenheten..


Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-17 00:20:04

Tänker på er! Vet att C gör det också, där han nu är... Slit inte ut dig nu vännen, utan be om hjälp med plutten om du vill greja! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela