Jennys tankar

Tjo

Publicerad 2010-01-10 13:32:30 i Allmänt,

Hej hopp!!

igår så elda jag och plutt som bara den, det var svinigt kallt igår.. Mamma mutter har jue bytt värmegrejs, vi eldade jue med ved förut och nu är det nån annan grej vi har.. Iaf den grejen hänger inte riktigt med i svängarna, så imorse när jag vakna var det 15 grader på övervåningen och 12 på nedervåningen.. Igår var det 15 grader på nedervåningen så det gick att vara har uppe men bbbbbrrrrrrrrr.. Så plutt har fått lega brevid mig nu i några nätter, så han inte ska frysa (lr de e nog jag som fryser och vill ha han brevid =P).

Idag ska jag köra kläder och annat plock till lägenheten så kanske det kan bli första natten nu.. Hur ska jag klara mig utan lilla mamma???

Ne måste greja lite, snart ska vi till Nipha och Anders..
Ville bara visa att jag lever..


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-01-10 14:32:20

Haha. Kanske dags att släppa taget lite om mamma nu? :P Du fyller ju snart 28 år Jenny. Mamma kommer alltid att finnas kvar för dig hur gammal du än blir, men det måste väl ändå kännas lite skönt också att få ett eget hem till dig och din son? Hur är det egentligen, flyttade du hem när du skulle få barn eller flyttade du aldrig hemifrån alls? Noll koll på det där. Kram.

Postat av: annica branting

Publicerad 2010-01-10 20:51:58

he he ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-10 22:36:51

Ha, ha Jenny, du klarar dej hur bra som helst.. Vi hade ju inte bott ihop på typ 10år när du flyttade hit på heltid i somras. MEN hur mamma/mormor ska klara sej utan Er det blir värre det... när det blir alldeles tomt o tyst i huset :-).

Värmepumpen fick ju fnatt för 2 dar sen så hoppas verkligen att den funkar bra nu igen, annars kanske jag flyttar hem till eran varma o goa lägenhet, vem vet :-)

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela