Jennys tankar

Puss puss

Publicerad 2010-07-12 19:57:49 i Allmänt,

Måste berätta om en rolig sak som hände mig för några dagar sen..
Ingen har väl missat att jag jobbar i hemtjänsten, för ni har väl koll på mig =P.

iaf så knackade jag på och låste upp dörren och ropa gomorron gomorron, men personen snarkade på. Gick in och knackade i garderobsdörren, nåt jag brukar göra för jag vill inte skrämma dem med mitt "skrik" så en knackning känns bättre att visa att nån är här likosm..

iaf så knacka jag och sa gomorron *******, personen rörde lite på sig och jag sa JAG KOMMER MED LITE TABLETTER HÄR TILL DIG, SÅ TÄNKTE JAG HÖRA OM DU VILLE HA EN DUSCH?

jag hör inte va du säger..

VILL DU HA EN DUSCH?

Personen kolla jättekosntig på mig och drog täckte lite åt sig, så säger h*n..
Om jag vill ha en puss??

Stackarn, här ligger h*n i bara underkläderna så kommer hemtjänsten in och vrålar hahahaha..
undrar va h*n tänkte ja =P..

Blev så full i skratt, men försökte hålla mig för samtidigt tänkte jag, men gud tänk om h*n tror jag erbjuder andra tjänster..

NEJ NEJ NEJ,  sa jag.. VILL DU TVÄTTA DIG? hahaha

jaha, ja sa personen..

Skrattar bara jag tänker på minen =P..

Kan säga att den dagen gick jag och småskratta för mig själv =P..

Kanske inte så kul att läsa om, men det var väldans kul =P


kram kram


Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2010-07-12 21:56:36

ha ha ha ha ;)

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-07-12 22:56:00

Haha!!

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-07-13 10:01:51

Hihihi!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela