Jennys tankar

Torgny Melins

Publicerad 2010-07-04 22:14:07 i Allmänt,

Halloj!

Ska först börja med att klaga på att nån granne har jävligt högt ljud på sin tv och vi ser samma program, bara de att de ligger lite före i min tv.. Ja ni fattar STÖRANDE!!

Nu till en kväll att minnas =).

Vill ni nte va med på bild, så får ni hojta till...

Karin kom hit från trollhätan, vi gick jue frisör ihop för en herrans massa år sen och sist vi sågs var på min 25 års fest.. Så det var på tiden att vi träffades igen =). Hon fick träffa plutten och mysa också =).

Satt hos mig och stre om allt mellan himmel och gjord, skvaller, uppdatering, ja vi pladdra på somvanligt =).
Vid 5 började vi så smått göra oss i ordning. Naturligtvis var plutt i säkert förvar hos morfar, så han fick inte vara med när vi greja och börja smutta på varsin cider. Uppgift 1 var att fixa naglarna, så händerna såg lyxiga ut =P.
Fixa kläder, hår och smink.. ja ni vet allt sånt som många tjejer gör innan utgång..

Resultatet: Hot mama! =P


Ja minen hade väl kunna vara lite finare, men va fan en kan inte va snygg jämt..


Vid halv 7 ringde vi Annika och träffades här utanför för att traska till Malin, förfestens värdinna =). Alltid lika trevligt och kul hos Malin!

Där blev det gräshäng. Vi satt på filtar ute på gräsmattan och det var jättemysigt, massa prat och många skratt..


Skål Annika O =). Det måste jue skålas för Annika, de borde de göras på varje fest =P



Annika dansar macarena =P, Nåt gör hon iaf..



Cissi och Malin



Fler förfestande gäster



Annika tyckte att det behövdes mer Vin



Lite fler förfestsgäster



Cissis plåster..







Antar att man lägger märke till bakdelen först, men det är faktiskt rådjuret jag fota när bakdelen vandra in i bilden.. Så ser ni de lilla rådjuret?







Den obligatoriska skålen-på-huvudet-fotot.










Kikkan =)

Fick flera härliga kommentarer från Cissi: Blåmes och "men herregud, jag tror jag blir mörkrädd". hahaha

10 över 9 kom min käre mor och hämtade oss för att brumma mig, cissi, Annika och kikkan till Skruvstaparken =).
Där blev det massa dans, spanna på folk och tjöt. Träffa många trevliga människor och gamla kompisar =). Ett och annat fylle sms for i väg till Magnus hahaha =P.

Sprang på Thomas nästan de förste ja gjorde, som tur var hade han och hans familj ett bord =).

Så vi lassa av allt vi hade med oss, privata vakter är bra att ha =P. jag och Cissi tog oss en sväng om, ja dansa är nåt vi kan iaf..








Det är inte bara skålar som ska va på huvvet

















Kolla trummisens aura =P



Cissi tog en sväng om på sceen =).


Helt suverän kväll!! Fick till och med en liten liten nattpromenad med en hund och hans ägare =P.

Tack tjejer för att ni finns och är så otroliga allihop, va vore livet utan er! Längtar tills vi ska ha så här kul nästa gång..


Ja sådär såg de ut i gårkväll!

Pössen och kramen








Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-07-05 13:44:05

Det såg ut som ni hade en otroligt kul kväll!

Haha, underbart roliga bilder och man sitter här och fnissar för sig själv! :P

Syns väl under veckan =)

Kramar

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-07-05 15:09:38

Kul kort, det behövs ALLTID mer vin!!! =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-06 08:41:43

Ja, ni är riktiga "partypinglor" allihop!

Kul att se att ni hade en toppenkväll, MEN inte en enda bild på Torgny Melins :-(

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela