Jennys tankar

Efterlysning

Publicerad 2010-06-28 12:17:55 i Allmänt,


hejsan hoppsan!

Är det nån som har sett om man kan köpa detta på nåt ställe??
Pappa har ett sånt sen han var liten, Jag, Fredrik och Jossa har också ett varsit.



Fanns det att köpa när pappa var liten och vi, så måste de väl finnas att få tag på nu??

Men jag hittar de ingenstans..

Har bara sett Nalle phu, tummen, nåt med björnar och annat sånt "tjaffs".  Men de vill jag inte ha, jag vill ha ett sånt där =P!!


Nån som sett de??


Kram

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2010-06-28 21:19:08

nej...och jag letar fortfarande (efter typ 6 år) efter den perfekta första året boken/album. Vi hade också nåt liknande när vi var små.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-30 15:21:55

Såg denna sidan som ett tips med vadderad bok och 44 sidor

http://www.kerstinwestin.com/

/Mamma

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-30 15:22:54

PS se på NYA 2006

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela