Jennys tankar

Tjejmys

Publicerad 2010-03-14 13:29:41 i Allmänt,

Så igår kom då dagen när det var dags att dricka vin igen, lr nja jag och Pillan fuska och tog ett varsit glas redan på fredan =P. Inte druckit vin sen sommaren 2008 så det var dags nu, favvo vinet slank ner och de var gott!!

i Fredas så var pillan här och vi satt och töla och skvallra och prata om allt. Vi har så himmla kul ihop!! Tur att hon stannar några dar till =).

Igår så var det jue tjejmys med tjejerna, jag hade jättekul och jag hoppas ni andra också hade de.
Pillan trillade in först, sen Annica B, Linnéa, Nina, Marie, Annika och sist men inte minst Cissi =).
Lagomt många i mitt lilla tv-rum.
Vi spela spel, sjöng, skvallra, skratta tror vi hann med det mesta =).

Cissi var dunderförkyld enligt henne själv och kunde inte sjunga, Marie övertalade henne lite och så att du låter inte förkyld. Nåt med lösa och fasta busar =P..
 Så när det var dags att gå hem var det en hes Cissi som gick =P.

Vi började med att spela "tjejmiddag", de var nog inte riktigt Annikas grej, som suckade lite över löjliga och töniga frågor =P.

Sen blev det lite Buzz och sen sjöng vi som tokar, jag och Pillan ska ställa upp i idol, för enligt Centrumgruppen (lr iaf delar av den) så sjunger vi bra och de ska vi hälsa juryn =P. Hörde riktigt vilka toner man fick till, men det var kul!

Måste göras om fler gånger, man bor jue så nära många nu =).



Spelet.. Ska nog göras lite senare på kvällen , när man fått i sig lite =P..






Marie och Pillan visar hur det ska gå till..











Cissi lirar luftgitarr =P









Frukost =P (tog faktiskt 2 smörgåsar innan jag började på chipsen =P)


Tack för en jätterolig kväll tjejer!


Kram kram




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-14 15:55:55

Förstår att ni hade det skojigt, hoppas att det går fler tåg som jag kan hoppa på.. hade inte varit något vidare sällskap igår... Berättar mer när vi ses!! Kramiz M

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-03-14 22:26:07

Tack själv, det var kul!! Kram!

Postat av: Angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-03-15 20:57:50

Hehe, hörde er allt när ni sjöng, det va så fint så:)

Postat av: Angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-03-15 22:01:21

Ja det är jobbigt..Jasså, var kan man köpa sånt? :) ja jag hoppas natten blir bra :)



Mja, det blir ju lite trångt där inne med badkar, hade velat ha skötbordet där eller tvättmaskin, men jag övervägde badkar, blir roligt för lilleman när han blir äldre också :) KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela