Jennys tankar

tjoho..

Publicerad 2010-03-21 00:25:37 i Allmänt,

Så idag har det inte blivit nåt plugg =/, så de får bli desto mera till veckan.

Idag så tog jag och plutt en promenad till min lilla mamma, hände en ganska kul grej på vägen.. Eller kul är väl inte rätta ordet, men ähh..

Jag och plutt tog en tur till Borgvik, då jag får ha bilen nästan hela helgen =). Mamma är på klassfest idag och de hade förfest hemma hos henne innan, så vi var portade =P.
I borgvik var det riktigt roligt, fick se massa kort som Vivianne tagit på plutt, va liten han var.

Plutt fick leka flygplan med farfar igen, han skratta högt och tyckte det var jättekul, min lille plutt de =).
Vid 3 började han bli trött och kinkig så vi for hemåt, somna som en stock i bilen. Han sov till och med när jag lyfte ur han från bilbarnstolen, han som alltid vaknar!

Annars så har det inte hänt så möe..

Jag, Jörgen och syster kolla på film, trevligt som vanligt.. fast lite för många pet kanske om man frågar Jörgen =P.
Men de var trevligt, mysbyxor de e grejer de =).

Ne nu blir det sängen

pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-21 13:36:01

mJaa inte klokt vad han växer, man ser det när man tittar på de första korten, inte klokt!! I morgon har jag tagit komp, så jag kan ta med plutt på en långpromenad om du vill greja med något!! Kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela