Jennys tankar

Host host host

Publicerad 2010-03-25 10:13:29 i Allmänt,

Tjoflöjt!

Så igår somnaplutt som vanligt, allt var perfekt tills jag skulle lägga mig.
Jag hosta som en tok, kändes som nån satt och rispa med en fil i halsen. Försökte hosta i täcket, trycka kudden över ansiktet, ja allt för att plutt inte skulle vakna.
Annars väcker han mig på nätterna, men nu var det jag som väckte han =(. Flytta över han till mig så försökte vi somna om, han var så trött så han somna om, jag hosta han vakna och titta på mig.. Han var nog för trött för att göra några ljud =P, så där höll vi på fram till halv 12 ungefär. Sms'ade mamma och fråga om hon var vaken, mamma mutter ringde upp och jag fråga om hon hade nån hostmedicin. Det hade hon inte =/..

Ringde broder, såg p facebook att han kanske skulle gå till Grums =P. Fråga om han kunde ta med hostmedicin, slutade iaf att pappa och broder kom med de =).

Efter de så somna både jag och plutt ganska snabbt, brukar "sparka" till lampan så den gungar lite. Så den låg vi och titta på innan vi somna =P, den var inte tänd men gatuljuset lyser in så man ser lite ändå. Lovar de e världens bästa nattlampa, mycket bättre än den där spöklampan =P.

´Blev inget Vagga gunga gå idag =(, känner mig nästan sämre idag. Vakna halv 6 imorse upp ta en alvedon sen låg vi och drog oss och myste. Min söta fina lilla älskling, han är så go!!

Fast han kan vara mindre go också, jag funderat allvarligt på att börja sova med rånarluva, en sån där så lite av ansiktet syns.
Det ska dras i öron, läppar, hår allt han får tag i och när han ska till och somna har han fått för sig att han ska dra i min underläpp.
Eller hjälm skulle jag ha, med galler =P. Då kan han inte "skalla" mig lr dra i hår öron och läppar =P.


Ne nu ska jag hosta lite mer


Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: milla

Publicerad 2010-03-25 18:51:09

Ja, det är nog den grej i livet som jag är riktgigt bra på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela