Jennys tankar

Det var inte igår..

Publicerad 2010-11-29 23:35:14 i Allmänt,

Nu har jag bläddrat i fler album och eftersom ni aldrig får nåt intressant att läsa nu för tiden, så får jag väl bjuda på några gamla kort (nya kort när jag är ute och flänger existerar tyvärr inte :P).
Här har ni lite blandade kort iaf.

Är ni riktigt snälla kanske det dyker upp ett mycket snyggt spice girls kort :P.

Ignorera datumet, då jag har nördat igen och fotat :P.




Sommaren jag träffa kilspöjkera, här har vi fest i kil i Christers stuga. Jäklar vilken rolig kväll det var :).









* Han i gult var föresten min dåvarande pojkvän...











Jag och "min" baldate, jag och en kompis ville inte gå med nån okänd så vi fick igenom att vi bägge fick gå och sitta vid honom. Vi hamna föresten vid snyggingarnas bord och särskillt en klasskompis var väldigt nöjd :P.


Hoppas detta är okej nu, inte många jag har kontakt med ur klassen.. Men här har ni några av oss ur SMBF..







Just de, jag funderar på att bli mörkhårig igen...




Säkert första och sista gången dessa 2 sjöng en duett på finska :P


Kareoke kan inte bli tråkigt..



Det var allt för nu


Kram

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2010-11-30 13:40:16

vad fin du var på balen!

Postat av: josefin

Publicerad 2010-12-03 01:46:50

:) minnen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela