Jennys tankar

stan

Publicerad 2010-11-25 11:31:45 i Allmänt,

Igår så packade jag och Vincent in oss i bilen för att brumma in mot staden, vi gjorde en liten avstickare till Slottsbron för att hämta upp morbror a.k.a Vincents stora favorit :).

Vi skulle leta julgranar, jag ska ha en plastgran i år för Vincent smakar fortfarande på en hel del. Hittade ingen fin, eller jo det gjorde jag men de kosta 800 spänn, glöm de sa både jag och min plånbok! Tänkte att jag ska försöka haffa en efter jul om det finns nån kvar, iår får jag låna mammas :).

Hittade lite andra julgrejer iaf, så snart ska vi börja jula till det på riktigt :).

Påvägen in så höll en jävla dåre på att preja mig av vägen, han låg i ytterfilen och körde om och fick för sig att han skulle in framför mig. han blinka och svängde bara in, jo bilen passade fint i den luckan, bara det att dåren hade ett långt jävla släp som höll på att putta mig i diket. Och ska man köra in framför en bilen kanske man ska se till att börja svänga när man kört förbi bilen helt, fast de  tyckte nog dåren var onödigt som börja ratta in innan han ens var förbi med hela bilen.. NÖTTER!!
jaja jag fick bromsa in hårt, så inga större problem så, men ska man köra som han, så lär det hända olyckor.

Efter shoppandet i staden så for vi hemåt, jag och plutt följde med Fredrik hem. Plutt busa med morbro som bara den, sen när fredrik blev trött och skulle lägga sog och sova, så stängde han in sig på sitt rum. Då stod min lilla älskling och stortjutandes bankade på dörren, han är för söt.


Ne nu vakna han så nu ska vi börja med maten..

Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela