Jennys tankar

Lycklig

Publicerad 2010-11-03 22:09:00 i Allmänt,

Har precis suttit och stritt i telefon med en av min goa killkompisar, vi har mycket att diskutera så 2 timmar prata vi ikväll :P.
Ikväll så gick vi igenom en hel del med ämnen bla sex, alltid kul att diskutera snusk med killkompisar. Vi tycker inte direkt lika.
Kul att få töla av sig om allt iaf.

Annars så har dagen varit lugn, imorgon ska det hämtas paket igen :).
Va mörkt det blir fort, känns som om dagen tar slut alldeles för tidigt. Vincent sov mitt på dagen idag, istället för på morgon och när han vakna och fått i sig mat var det nästan mörkt. Man är inte direkt sugen på att ta en tur då :/.
Vi tog en liten tur runt ringvägen här, va så mysigt att går dä med Vincent. Så får du hålla mamma i handen, så kommer hans lilla han och ska hålla i min. Min duktiga lilla pojk gick hela vägen utan gnäll.

Jag fick föresten väcka Vincent idag, han hade sovit 2 timmar och jag tyckte att vi skulle hinna med nåt under tiden det var ljust. Tog upp han och vi satt oss i soffan och mös, så han skulle vakna till. Men vet ni vad, han somna om i min famn istället, satt där och titta på mitt lilla underverk och tänkte att jag är nog världens lyckligaste människa :).

Jag verkligen gillar mitt liv nu, visst jag är dödens trött ibland, men det är de värt :).

Natta!



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela