Jennys tankar

Lite svammel

Publicerad 2010-10-14 11:22:20 i Allmänt,

Nu kör jag den gamla varianten på bloggen igen, hur omständigt som helst :P.

Lösenordet på andra bloggen är samma som jag hade på denna..

Idag ska jg iväg på seans, med ett glatt tjejgäng :). Ska bli jättekul, dels att man får träffas igen och att man sen kanske kommer att få kontakt spännande!.

Har aldrig varit på seans förut, utan har varit iväg själv till olika medium.. Men det ska bli spännande i grupp, lite nervös faktiskt, självklart hoppas man på kontakt, men alla kommer inte få de så man ska inte ha för stora förhoppningar..

Uppdatering om de får ni ikväll..

Fortfarande inte tipp topp här hemma och jag vågar inte riskera att få några nya "barnbaciller" nu. Fullt upp hela helgen och måndan, åh va jag längtar!!

Försöker få tag i BM också, men det är inte det lättaste vad det verkar.. Kan man ringa nya vårdcentralen och höra, vet inte riktigt vem jag hör till egentligen.. Inte har jag valt nån, pappersarbete är alldeles för jobbigt för mig :P.

Eva trodde jag kanske kunde höra till den nya, nåt om fågelvägen, men jag har nada koll...

Ne nu ska det grejas lite här hemma och sen blir det lunchtajm!


kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-10-14 16:17:11

Förhoppningsvis hinner jag. :) Men ett steg i rätt riktning vore ju om jag skulle ha någon som helst ANING om vad jag ska köpa för något iallafall. då blir det lättare. Som det är nu är det totalt mörker och stopp i hjärnan. Skulle vilja åka till Ullared egentligen men det blir det tyvärr inget med. :/



Kul med seans! Spännande. Fast jag måste säga att jag går på en privat sittning. Absolut. Det ger mycket mer tycker jag. Hoppas du får någon kontakt! Du får som sagt uppdatera sen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela