Jennys tankar

sömn

Publicerad 2010-10-27 22:23:00 i Allmänt,

Godkväll gott folk!

Blev väldigt sent igår när min lilla älskling vaknade och var helt otröstlig, jag blev skitnervös när jag hörde hur han blev "hesare och hesare". Nej, nej ingen krupp, snälla ingen krupp..
snuvig var han också min lille stackare
Öppna balkongdörren ut i fall att, men han var helt otröstlig..

Snälla mamma kom hit runt 12 på natten ifall vi skulle behöva bilen, tanken var att vi skulle följa med henne hem och sova där.. Men det sluta med att vi satt med Vincent här och tillslut somna han. Mamma somna på soffan och jag hoppa i säng, hade svårt att somna för jag hörde plutt och han vakna väl 2-3 gånger till och gråt innan jag väl somna.

Min fina lilla älskling! Han är mitt allt.

Satt och tänkte på förlossningen här om dagen och när jag väl fick honom på bröstet, det var då mitt liv började. Vilken känsla, sen den dagen vet man hur det är att oroa sig på riktigt :P. Orolig för att han ska slå sig, att nån är dum mot honom, att jag inte räcker till, ja ni vet allt de där..


Blev inte många timmars sömn denna natt, innan det var dags att gå upp.. Är otroligt trött på dagarna, så man kan jue fundera på varför jag sitter här och nördar..

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela