Jennys tankar

Road trip

Publicerad 2010-10-20 22:38:15 i Allmänt,

Tjo!

Det är väl dags att uppdatera här lite grann :).

I måndags så blev det road trip för mig och mina tjejer, resan bjöd på många skratt.

Klockan 4 for vi hemifrån, Nea körde första biten sen tog jag över. Fan vilka nötter det finns i trafiken, en stor jävla buss som inte hade nåt hum om filkörning lr hur man gör en omkörning.. lyckades hamna mitt i "jag-ska-till-jobbet-trafiken" också.

90-väg, va tror ni vi fick köra i?
Jo 20-30 km/h..

Just de, ullared var platsen vi var på väg till.

Resan dit och hem var roligast, tycker inte att själva Gekås i Ullared var så mycket att hänga i granen.
Fan folk har nada vett där, bara surkärringar...
Tror vi 4 var de enda som bad om ursäkt på hela jävla varuhuset!

Ska ni dit kan jag upplysa er om att det är helt okej att:
Köra på folk med vagnar
Rycka tag i nåns vagn och bara skjuva iväg
Skippa kö-system, vill du farm nånstans tryck dig fram med kundvagnen framför, gå det inte så tryck lite hårdare :P
Skrik på folk
Det är helt okej att ta vilken vagn du vill och vila dig emot (lite svårt att se om det är ens vagn när det hänger nån annan på den )

Vi var väl där runt halv 9 och vid halv 1-1 vägra vi gå in nåt mer..

Vi tyckte inte det var särskillt stort heller och inte fanns det mycket. Ganska besviken faktiskt!
Okej det hade bra priser (tror jag) ytterkläder till barn och det fanns iaf lite att välja på där..

Annars hade de mycket grejer, men få av varje typ..

Jaja, resan var kul och visst tjänade de pengar på oss :P.

Vi ska hitta på nåt annat man kan göra, så vi får göra nåt kul igen..

På hemvägen sov jag som en stock, Pillan och Annica turades om att köra. En hel del skratt, pillan är så söt!

Jag visar pillan 2 filmer som jag funderar på..
Jag: Tror du dem här är bra?
P: som spel lr vadå?
Jag: Nej som bokstöd :P.  Filmer så klart!

Saknar redan tjejerna och ska klura ut nåt annat vi kan hitta på, vi behöver få umgås utan barn ibland.

Måste passa på att tacka min underbara mamma igen, hon tog semester för att passa Vincent så jag skulle kunna följa med på denna resa. Tack tack snälla mamma!

Lite surt är att en del saker hade jag kunnat klicka hem från nätet till en billigare peng och sluppit kliva upp ur sängen 3 på morron :P

























Pöss och Kram


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-21 07:57:33

Tack själv Jenny för att jag får låna din underbare lille son. Vi har så trevligt, -han pratar o pratar med mormor och vi förstår varann väldigt bra, hur kul som helst, han är så klok (brås på sin mor)

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela