Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2010-10-29 23:02:00 i Allmänt,

Tjena!

Igår fick jag en ny telefontid, hon skulle ringa mig nångång på förmiddan.. Vid 2 ringde jag VC och fråga om de missat mig igen, det hade dom inte. Hon som svara gick och leta upp barnmorskan som sa att hon ringer senare :P. Kände mig aningens påstridig, men varför säga förmiddan om man ändå inte tänk ringa då?

Prata lite och hon tyckte vi skulle avvakta eftersom vissa symtom börjar försvinna :P. Så får vänta och se vad som händer..

Annars så har det inte gått i många knop idag, jag och Vincent har myst och busat som vanligt. Ringde mamma och fråga om vi fick sova hos henne för det var några av de hemska sakerna på tv som jag ville se :P. Fattar inte varför jag ska envisas med att se allt sånt.

Nu till nåt mycket roligare, denna veckan har jag hämtat ut 6 paket, 6 stycken :). Iofs är det jag som betalat för allt så det kunde jue ha varit roligare :P. typ om nån överraskade mig med 6 paket :P

Milla du kan sluta läsa nu :P.


Så nu finns det en hel hög med julklappar hemma, mest till Vincent då. Jag undrar hur mycket jag har köpt för till honom, men det är så svårt att låta bli. Han måste jue bara ha en sån och en sån och en sån, FAN jag som inte vill skämma bort han. Okej, nästa år ska jag sluta skämma bort honom..
Jag vill inte att han ska ha allt och tro att materiella ting är det som räknas, ändå kan jag inte låta bli att köpa hur mycket onödigt som helst till honom..


Har några kvar att köpa till men jag tror jag klurat ut vad de ska få..
Har föresten äntligen fått julkorten också, så nu ska det bara leta redas på ett gäng adresser.

Det var nog allt för nu..



Pössen och kramen


Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-10-30 13:41:35

Gaaah! Paniiik. Jag har inte köpt en enda jävla julklapp än. Skjut mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela