Jennys tankar

Utmanad

Publicerad 2010-10-08 22:22:29 i Allmänt,

Linda har utmanat mig

4 TV program
Biggets looser (USA), Greys anatomy, Cougar Town, Top Gear 


4 saker jag gjort idag
Varit på systemet, Tölat med min DK :P, Busat med älsklingen, hämtat paket.


4 saker som jag längtar efter

Min plutt (jag är barnledig ikväll), den ev flytten, Fira cissi, road trippen med tjejerna


4 saker på önskelistan
Lite extra klirr i kassan, en städtant, Diskmaskin, resa

4 saker som jag avskyr
Spindlar eller kryp öever huvudtaget, Falskhet, Skavsår, Omogna personer.


4 saker jag tycker om att göra

Busa med älsklingen, shoppa skor, töla i telefonen, umgås med mina vänner och familjen.


4 saker jag ätit idag

Fläskfilé, rostat brös, sallad, Knäckebröd

Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-10-08 23:02:36

Sant! Det hade varit mkt värre att krypa till korset och erkänna att man råkat få med sig två olika storlekar. ;)



Nä, de hade nästan ingenting kul i skoväg. Lite sommarskor bara, men inget som intresserade mig direkt. :(



Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-08 23:02:37

Tack för tipsen!! =) Ja ja har vart där 2 gånger, ena gången när ja vänta neo bärselar o så va rätt mycke billigare där =) Får bli en tripp innan jul o shoppa julklappar =)Aa tiden går ALLDELES FÖR fort =( Inte länge sen han va bebis ju!! =) Kram

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-10-09 12:15:53

Vart ska ni ev flytta? Dä har jag inte hört nåt om :-) Kram!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-10 22:42:39

Ja de skulle va roligt =)=) vi är där runt 10:30 neo vaknar ju så sent! Sist ja va där va de riktigt lugnt men de är trevligt ändå =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela