Jennys tankar

Bebisträff i lokalen.

Publicerad 2010-09-24 19:16:58 i Allmänt,

Som rubriken lyder, idag har vi haft bebisträff i centrum :). Så kul att se alla små bebbar, fast egentligen var det bara 1 bebis, de andra klassas nog som barn nu :P.

Vi var ett helt gäng som kom med våra guldklimpar, Gabby, Anna, Camilla och jag, Tessan jobbade så hennes guldklimp kunde inet komma.

Hon var så söt lilla N och så liten, jag kan inte alls förstå att plutt varit så där liten. Mycket hår hade tjejen också :).

Iofs så fanns det bara sötnosar i lokalen! Malin trodde att personalen måste haft nån slags inverkan på detta, eftersom alla centrumbebbar blir så vackra!

En jättebra dag med töl, mammor, vänner och bebbar, så kul att se alla igen!

Korten hamnar på andra bloggen...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela