Jennys tankar

Lovehandles

Publicerad 2010-09-25 22:51:31 i Allmänt,

Här har ni mig, så här såg jag ut imorse innan jobbet.

Mina jobb-brallor åkte på och det var ett tag sen jag hade dem..
Kan säga att de nog aldrig suttit så "löst".
Men nu på måndag ska vi kämpa vidare, då börjar jag och C våran diet..

Så här ser iaf en 10 kilo för tung småbarnsmamma ut :P.
Förhoppningsvis kommer det se annorlunda ut nångång strax innan jul..

Väller över lite här och väller över lite där, men otroligt snygg ändå, om jag nu får säga det själv :P




Ja, jag har sneda höfter!

Eftersom jag var barnledig denna jobbmorgon så lever jag lite Crazy och kör med obäddat (Det händer aldrig när plutt är hemma, då måste man föregå med gott exempel )



Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-09-25 23:10:54

Men herregud! Det där var ju typ ingenting! Du har ju fött barn för bövelen. Jag ser mycket värre ut och jag kan inte skylla på det jag. :P Tycker du är fin jag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela