Jennys tankar

VGG

Publicerad 2010-09-23 21:30:38 i Allmänt,

Så idag var det vagga gunga gå igen, alltid kul att se de små! Massa töl som vanligt :)!

Måste bara berätta att plutt sov till halv 9 imorse, ja halv 9 ni läste rätt!!!
Han vakna iofs 4 och somna inte om förens 5, men ändå halv 9, hoppas de blir en vana!

Efter vagga gunga gå så tog vi följe med Jerry och L hem, mycket töl blev det :). Han kunde inte fatta hur jag kunde säga att de gick bra att alla fick vara kvar i gruppen, han tyckte en spark och dra åt helvete hade varit bättre :P.

Men ja sa att jag tyckte det kändes så taskigt att säga nej, nåt bra svar på varför kan jag för tillfället inte komma på.

Har funderat lite på vårt samtal under eftermiddan..

Måste börja vara snäll mot mig själv i första hand..

Idag såg jag en sak som jag inte trodde förekom, herregud människa lr människor använd hjärnorna!!!

Fast vissa saker är fasiken konstiga, hur tänker människor!


Äh fan, orka!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela