Jennys tankar

Vad tror ni?

Publicerad 2010-09-02 10:31:02 i Allmänt,

Tjo!

Så vad tror ni om 5:an's program lite sällskap?


Jag gillar Fredrik och Filip, deras program låter alltid så seriöst på pappret :P. Men sen blir det lite mer "bra tv" av hela grejen, vilket jag iofs tycker är jävligt kul att titta på. + Pinsamt, japp jag sitter och skämma framför tv'n och det gäller många program.

Så va tror ni, kommer vi sitta och skämmas framför tv'n och vara lite besvärande lr kommer det verkligen vara ett seriöst program, där folk inte kommer göra bort sig?


Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-09-02 15:27:57

Lätt att deltagarna skämmer ut sig... de ser man redan på de första "förhandsminuterna" man får se på kanal5 nu ;)



å att tjejen ifrån grums frågar en kille "har du stor kuk", skaffade barn när hon var 19.. jaaa... det minskar nog inte fördomarna om grumsbor :P

Postat av: sandra

Publicerad 2010-09-04 21:47:00

haha. även om folket som är med är seriösa, vinklar de det säkert så det blir så töntigt som möjligt och ja, vi kommer nog få skämmas en hel del ;)

nej, de kanske inte alls blir så, fredrik och filip är inte såna som direkt hänger ut folk, om man kollar på deras andra program. men klart att de måste skojja till det ibland. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela