Jennys tankar

Feber

Publicerad 2011-04-13 19:42:00 i Allmänt,

Min lilla älskling har börjat bli förkyld igen :(, så i onsdags ( 13:e) stannade jag hemma med honom. Han hade lite feber, låg snäppet över 38..
Men det var en pigg och uttråkad liten kille jag hade här hemma, vad jag än försökte hitta på så dög de inte..
Dagis är grejer de vet ni, där leker han för fullt och springer ruint och bjussar de andra barnen på kramar, då duger inte en heldag med mamma liksom.. Snälla broder passade honbom på torsdag och pappa tog semester på fredan, va skulle jag göra utan min familj?

Men när man har feber så får man äta gottit, så vi gottade till det med lite chokladpudding :).



Vincent hälsar att det är riktigt kul att kladda med choklapudding..


Kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela