Jennys tankar

Vinkväll

Publicerad 2011-04-09 23:52:00 i Allmänt,

Jag har ockspå hunnit med en vinkväll med min gode vän Anders :). Klockan 5 åkte jag dit och 23 åkte jag hem, passa perfekt!

Vi satt och diskutera saker och prata massa skit som vi alltid gör. Vi blir så otroligt larviga när vi strir och träffas :P.

Han pimpla rödvin och jag höll mig till vitt, rödvin kommer med åldern säger de, de måste bvetyda att jag är ungdomlig va :P?

Vi satt och lira tv-spel, super mario bros, 8bit såklart!
Japp jag blir en tv-spelsnörd ibland :).








Anders, trött som alltid och var föresten bakis i 2 dar :P.


Putte kikade också förbi..



Vi tittade på trolljeigern också (stavning?), för en gång skull bestämde jag film och håll i er nu, Anders gillade den :). Det har nog aldrig nånsin hänt!

Jag satt iofs och snarka i soffan halva filmen, hade bara sovit 3 timmar natten innan. Det blir mycket tentaplugg på nätterna :/..


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela