Jennys tankar

...

Publicerad 2011-08-21 22:39:54 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har det varit en lång lång dag, 3 timmars sömn blev det, om ens de.
Men jag och plutt har hunnit med mycket, vi har badat, busat och myst. Vi tog en sväng till sommarlagret och Ikea med mormor och lelle, sen följde vi med dem hem och fick mat. Så plutt har busat med moster också.

Jag och Lelle har målat plutts skrivbord som vi håller på att göra iordning (och med vi så menar jag han grejar och jag sitter på en stol och säger hur de ska se ut :P). Var så jäkla trött idag, så jag hade inte ens fixat att måla de.



På ikea blev det iaf en stol till plutt, som förhoppningsvis passar till skrivbordet.

Väl hemma så lurade jag hit Barkus för att äta tårta och kakor, måste jue göda de andra deltagarna :P. Äter ingen annan så gör jag de, så jag försöker luta hit folk :P. Imorgon kommer syster och mamma på en tårtbit :).



Händer inte så mycket i mitt lilla liv faktiskt.

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela