Jennys tankar

Some days are better than others

Publicerad 2011-08-22 22:35:48 i Allmänt,

suck och stön, måste verkligen ta mig iväg och köpa en sladd till datorn.. Råka rycka sönder den, så nu kan man inte flytta datorn en milimeter lr röra sladden för då stängs den av. Skit!

Idag gick det inge bra med pluggningen, hittar inte motivationen alls. Uttråkad som bara den var jag och nätet funka inte så jag kunde inte få nån googelhjälp :P.

Vid 2 hämtade jag Vincent och vi for mot staden bara för att vi skulle göra nånting, gick i några affärer och hoppa in på Biltema för att köpa såna där klister lappar att ha i skolböckerna..

Vincent hitta en dockvagn som han ville ha, så de fick han väl då. Han har jue ingen och han behöver jue en :P.
Vi sprang även på Nina och tjöta lite där innan vi tog ett varv i affären..

Idag klappa han mig på magen igen och sa stor mage, bebis! haha

Sen när mamma och syster kom på fika fråga Jossa han vem som har bebis i magen och han svara Mormor :P.
Då fråga Jossa Vem är det som inte har bebis i magen uatn en platt och fin mage?
Jossa förvänta sig svaret Moster, men hon fick svaret Jag utav Vincent. Mycket riktigt så är det han som har en fin mage utan bebis :P.

Eftersom det fanns tårta kvar så lockade jag hit Mattias och Jörgen på lite tårta, fick även med Barku som kom och tog en tårtbit till idag..

Bara fettkampare som var här, jag göder dom så ser jag bättre ut :P.
Vi prata vikt och visa hur mycket byxorna växt :P.  En riktigt rolig kväll blev det och Vincent fick vara vaken till efter halv 9. Massa bus med Jörgen och Mattias..

Vad har hänt annars idag då?
Jag ringde barnmorskan och fick en tid imorgon, de ni. Nya piller finns det att hämta också, här går det undan.
Får lämna Vincent tidigare på dagis, har haft med han en gång där och de gör vi inte om!



Plutt med sin nya dockvagn


Jörgen och Mattias


Mormor drillar och moster skyddar sig :P


Bark

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela