Jennys tankar

Film med mina grabbar

Publicerad 2011-08-14 21:05:46 i Allmänt,

När jag brummade mot staden ringde Magnus och tyckte att jag skulle rava mig till Anders för lite film, så det gjorde jag. Behövde verkligen träffa mina grabbar och ha lite kul. Vincent somna i bilen in, så hos mamma var det bara att bära in honom till sängen, mamma du.. Magnus ringde och tyckte att jag skulle komma bort och hålla dem sällskap, kan inte du vara barnvakt??

Min snälla lilla mamma ställde självklart upp och jag fixade till mig och for till gruvplan, där det var typ 8 snutar, 2 snutbilar och en massa folk på parkeringen. En kille satt i polisbilen och en polis gick runt och fotade bucklor på en bil, mycket intressant start på kvällen. Kan säga att jag har aldrig känt mig så säker när jag gått över den parkeringen som jag gjorde igår :P.

Ringde Anders och sa att nu får du röva dig upp och öppna dörren, han var tvungen att ha det hemliga lösenordet, men jag locka med skvaller så ha öppna tillslut :P.

Kvällen började bra men sen spårade de ur :P, vi diskuterade manboobs (efter att jag klämt på både Anders och Magnus, ingen av dem har det tydligen enligt dom själva :P). Sen kom vi in på pungreflexen, en teori som var tvungen att prövas, det vevades en hel del haha :P. Lite kuddkrig, en barbie, feltolkad musik och lite film så var det en helkväll :P.


Magnus, som tydligen inte är ett dugg kittlig under fötterna :P. Nästa gång blir det däng, måste säga att mina "karateknep" funkade ganska bra ändå :P


Anders fixade den "feltolkade" musiken :P



Barbie var med, anders tv-sällskap som han haft i 5 år..


Jag och Barbie har soffhäng






Sen spårade det ur...











Fler kort får ni inte se :P
 
Tack för igår killar, en kväll med er var precis de jag behövde <3.



kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela