Jennys tankar

Idag då..

Publicerad 2011-08-06 22:24:35 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag så har jag jobbat delad tur, vilket inte är det roligaste jag vet, men det har funkat bra idag. På rasten så var jag hemma och fixade en köttfärslimpa som blev ganska bra faktiskt. Har äntligen kommit igång med fettkampen nu, så kaloriräknandet är igång. Nu ska jag försöka gå ner i vikt och sen träna upp musklerna lite.


18 st är vi som tävlar, inte dåligt! Tävlingen jag drog igång och trodde att vi skulle bli 4-5 stycken och nu är vi 18st, fränt. Så "snart" kommer ni 18 stycken välsvarvade deltagre göra staden osäker, om jag och Mattias nu får som vi vill :P.

Ne ska snart hoppa i säng, trött som en gnu och börjar 7 imorgon, så jag får se till att vara pigg och glad :).
Men först lite Tintin :P




Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela