Jennys tankar

Farfars bil <3

Publicerad 2011-12-12 13:49:02 i Allmänt,

Syster yster och mamma ringde och sa att Josefin bestämt sig för att skrota farfars bil, då den krånglat lite.. Den är rostig och det är nåt som behöver bytas, men ska man ha en sån bil ska man nog kunna nåt om bilar så man kan greja lite själv.. iaf så behövde jag åka till stan och skriva på nåt papper eftersom det är min bil, men syster använder den :P


Farfars bil, jo vi säger så fortfarande :). (det har varit systers bil i några år, men det är liksom ändå farfars bil )

Iaf så hann vi inte till skroten då de hann stänga..
När vi satt och fika så satt vi och prata lite om farfar och hans bil att det var synd att skrota den, men syrran orka inte krångla med att sälja den och allt..

Så jag börja fundera på vem har ingen bil men behöver en, bark behöver jue en bil, så jag ringde han och sa att han får bilen om han vill, det ville han så det betyder att farfars bil får rulla lite till på vägarna :).  


Kram kram


Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-12-12 14:02:59

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela