Jennys tankar

Inte singel och sökande :)

Publicerad 2011-12-19 12:30:02 i Allmänt,

Tjoho!

Vet ni va, vet ni va ( ni som inte har facebook då :P)..  Jag ar träffat någon, en kille som är perfekt på alla sätt och vis :). Efter  mer än 6 månaders dejting, bestämde vi oss för att bli ett par.. Det tog ingen tid alls att fånga honom som ni märker :P.

Vincent tycker också om M och de kommer jättebra överens, igår var det M som skulle ligga brevid vid nattningen.. Mamma får aldrig vara populär längre :P.

De var allt för nu :)

Pöss pöss


Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-12-19 16:02:54

Vad roligt! Grattis och lycka till. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 12:54:22

Åhh vad roligt. Jag är så himla nyfiken på den där M. Men huvudsaken är att han gör dig lycklig och tar hand om dig. God jul på er! Kramar i massor

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-22 12:55:21

Åhh vad roligt. Jag är så himla nyfiken på den där M. Men huvudsaken är att han gör dig lycklig och tar hand om dig. God jul på er! Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela