Jennys tankar

Pepparkakshuset

Publicerad 2011-12-12 13:23:17 i Allmänt,

Tjoho!
nu blir det lite snabb uppdatering, inte vet jag varför jag väljer snabb, när jag bara är hemma och latar mig :P.
Finns iofs mycket som ska hinnas med på mina lediga dagar, ska göra ett schema och bocka av för då blir jag peppad att få stryka de jag gjort :P

För ett tag sen gjorde mamma och Vincent ett jättefint pepparkakshus, det var jättefint ända tills mamma ställde det på sin plats, för där sa det krasch efter ett tag :P.






Lite krångel med sprits och annat men tillslut gick det något sådär...

Dagen efter:



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela