Jennys tankar

Uppsatskalas och lördagströtthet

Publicerad 2011-12-12 13:32:18 i Allmänt,

Den 2:e december hade klassen uppsats kalas, på korriander firades det och käkades massa god mat. Uppsatsen skulle lämnas in den 2:e och det måste firas.

Pär i klassen var den som fixat och trixat, tack och bock säger vi för de :)!
Jätteskojsig kväll, även om jag smet hem 10 efter maten :/..
Det var roligt att få prata lite med andra i klassen som man knappt sett, förra terminen var det bara praktik och den här terminen har vi haft kanske 3 föreläsningar, så man har inte sett mycket av klassen.


Lisa tog det lungt och drack cola, själv drack jag vin och 1 white russian som var svajngod :P.

Efter en trewvlig kväll med klassen kom fina M och hämtade mig, jag följde med hem till han och kolla på film. Mys pys!  


Vi såg bara halva rec 1 sen bytte vi film, har sett den en gång och den skrämer mig fortfarande, jag behöver inte uppdatera minnet på den filmen :P

Efter filmmyset körde fina M hem mig till mamma mutter, feg som jag är sov jag på soffan, våga mig inte in till sängen efter den filmen :P.
Snäll som M är satt han och skrämde upp mig i bilen också :P

Efter några timmar på soffan blev det hotellfrukost hos mamma och Lennart, det är det bästa med att sova hos mamma, frukosten! Ägg flingor yoghurt, massa olika bröd, jag det finns lite av allt och bäst av allt, jag slipper ta fram de :P


Plutt momsar frukost <3

Efter frukosten tog jag, systeryster, broder och Vincent bussen till stan, Vincent älskar att åka buss :P. Även om jag tycker det är lite jobbigt att det inte finns bälte...

Vi sprang runt på stan och köpte julklappar och födelsedagspresenter till plutts farfar, Vincent valde själv vad farfar skulle ha, kan ni gissa vilken färg det blev :P.







Pöss och Kram


Kommentarer

Postat av: Lisa89

Publicerad 2011-12-12 19:20:58

Men GUD!!!

Ser ändå rätt fräsch ut trots att man hade flyttgrejat hela dagen :P



Tur du fångade det på bild! :P



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela