Jennys tankar

Brum brum

Publicerad 2011-02-02 20:47:52 i Allmänt,

Vet ni vad, vet ni vad...

Gissa vad det står på min parkering här, en röd volvo v40 :). Så fin, så fin, så fin!!!
Det är inte min egentligen men pappa har köpt en bil som jag får låna och ha här nu när jag har praktik :).
Så man kan nästan säga att jag har bil.. Så jäkla glad!

En annan sak, jag har haft mammas bil 2 dar nu och dessa 2 dagar har jag hunnit ikapp samma jävla volvo precis där det blir enkeltfiligt och kamerorna börjar.

Och denna förbannade volvo ligger och puttrar i 70 och vägrar flytta på sig!! AAAAAAAHHHHH!! Han ligger där och puttrar ibland kan han gasa upp till 80 men det är få sträckor, ska fasiken skriva ett brev till han :P. Jäkla stoppkloss!


ja det var nog allt jag ville för tillfället, nu ska jag plugga som vanligt.

Pöss och Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-02 22:40:44

en del har det bra... :-)

Postat av: Daniel Bergqvist

Publicerad 2011-02-03 16:16:12

Sluta vara så bitter det förstör din glädje över att vara halvt bilägare :P

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-06 11:33:48

Det är du sååååå värd min vän!!! Hoppas allt är bara bra med er. Pussa prinsen från mig! kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela