Jennys tankar

Dopet

Publicerad 2011-02-13 21:21:00 i Allmänt,

Igår var det Zack's stora dag, han blev nämligen döpt :).
Han var så duktig så, sa inte ett ljud den lilla sötnosen.
Min sötnos var också jätteduktig<-- måste skryta lite om min egen också :P. Han satt still under hela dopet och sa inte heller särskillt mycket. Bakom oss hade vi en liten bebis och innan dopet började skulle Vincent klappa och gosa hela tiden. Min lilla sötnos!

Medans han klappar och gosar så säger han gärna ooooåååå sådär lite försiktigt :P.

Kanske ska säga att Vincent såg russinen i min väska efter typ halva dopet, så kanske var därför han satt så fint i kyrkan :P.


Gudföräldrarna och den fina lilla familjen



Sång, Kulla spela klockrent och hon - va hon nu hette =/- sjöng jättefint. Jag vill också ha en sån röst.



Döpt :)





Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela