Jennys tankar

idag då..

Publicerad 2011-01-27 21:56:33 i Allmänt,

Så idag känns det lite bättre, har vant mig vid tanken liksom.

Det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa sig igenom denna terminen, ska spara så mycket jag kan så jag slipper jobba hela sommaren. Få då ska jag och Vincent mysa och hitta på massa skoj, så jag håller tummarna för att de ska gå att spara..

Brukar vara ganska duktig på de, men vi får se..

Idag så gick jag in och satt mig brevid en tjej och började prata lite med henne, det visade sig att hon också precis börjat i klassen och inte kände nån. Tänkte att jag får väl öppna käften om jag ska lära känna nån :P..

Idag så har jag tagit det lungt med pluggandet, gjort en del ärenden och pluggat lite.. Kände att jag behövde ta det lite lugnare en dag, men imorgon så blir det plugg igen. Nu jäklar ska jag klara allt, fast jag är jäkligt nervös för att sätta KAD på nån för första gången..

Har egentligen ingenting alls att berätta, ändå så kluddar jag dravvel :P

Ne nu blir det sängen!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela