Jennys tankar

Nyår

Publicerad 2011-01-01 12:53:30 i Allmänt,

Gott Nytt jävla år då!

Igår så var jag bjuden på en trevlig fest i Borgvik, jag däremot var inte en lika trevlig gäst. Satt själv och skyllde på att jag var trött, men om sanningen ska fram så satt jag och höll mig för att börja grina, hade jag öppnat käften hade fan allt brustit. Så jag satt och spela i min mobil en hel kväll och ville bara hem och grina i soffan.

Var mycket igår och mycket med skolan, ska inte gå in på detaljer men jag är så jävla trötta på allt!!
Jag kan, Jag är bra! Kom igen Jenny, liksom!

Nyårs löftet får bli att ta en titt på mitt liv och kanske värdera om vissa saker.

Och ja du har rätt i det du säger, så om du vill att framtiden ska se annorlunda ut kanske det är dax att börja ändra på ditt beteende!

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela