Jennys tankar

Semesterveckan

Publicerad 2011-07-20 23:19:00 i Allmänt,

I onsdags så packade vi väskan och for till Sunne vattenland, jag, Vincent, Thomas, Anders, Josefin och Fredrik. Vincent älskar jue att bada så detta passade honom perfekt!



Jag och Vincent var i barnpoolen, i poolerna, i lagunen och så provade vi Lazy River den tyckte vincent var jätterolig.

Själv provade jag även lite andra åkgrejer, Thomas och Anders blev barn på nytt och hade jättekul. De sprang runt och åkte allt flera gånger :P.  Roligt att se dom faktiskt!



Bilen Vincent valde från Sunne vattenland, man måste köpa minnessaker vet ni :P



Efter en heldag i Sunne var det dags för en barnledig kväll och mys. Det blev bio och en film här hemma, kan säga att det blev en rejäl sovmorgon också :).


Så här snygg var jag på bion, vi såg Harry Potter i 3D.


Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela