Jennys tankar

lite uppdatering

Publicerad 2011-07-15 22:50:03 i Allmänt,

Nu har jag äntligen lite semester, lr semester är väl fel ord.. En liten ledighet kanske passar bättre, jag ska inte jobba förens den 26, känns hur gött som helst. Jag och plutt ska mysa järnet och hitta på massa saker.

Jag ska även hitta på saker och bara vara Jenny. Började iaf redan idag med att hitta på grejer :). Efter jobbet så åkte jag hem och packade väskan som blev alldeles för tung, så drog jag till staden för att äntligen få pussa och krama på min lilla älskling. Efter lite bus och mys och fika så for vi till Anders för lite bus, dit kom också Mathias och Emilia med deras lilla C :). De var lite blyga i början men sen gick det bättre. Söta "bebisar" vi har!


Titta Anders, jättestor groda!


Kom Anders, kom.. Snäll som Anders är följer han med Vincent till köket för 20:e gången :P



Snart fyller Vincent år också och jag håller på att planera tårta och massa bakning, min lilla bebis! Hur i hela friden blev han så stor och duktig ( lr ja med en mamma som mig så :P...).

Tycker det är svårt med vilka man ska bjuda och inte bjuda, vissa är jue mer självklara än andra. Men det blev som förra året typ släktingar och gudföräldrarna och de som hör till familjen + några andra..
Just nu är Anders och X väldigt populära, mamma bil, nej X bil..

 Ska bli så kul att få pyssla till kalaset och köpa massa presenter, ska göra som förra året köpa lite smått och sätta in en peng på kontot åt honom.

Tårtdesignen har jag tänkt ut, så nu ska jag bara försöka få till det på riktigt! All bakning är planerad och jag tror jag hinner med de, blir inte riktigt lika många sorter som förra året utan vi får nöja oss med 4-5 saker.

Ne nu ska ja hoppa i säng, Vincent ligger redan i "min" säng så jag ska krama på honom hela natten. Som jag har saknat honom!


Kram


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-16 00:45:53

Världen är liten - jag & emilia går i samma klass nu. =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela