Jennys tankar

Erik

Publicerad 2011-06-12 08:08:52 i Allmänt,

Den 5:e inleddes med en morgonpromenad, de bestämde Vincent. Vet ni vad han har börjat säga till mig på morgonen "upp och hoppa mamma". Han säger de efter att han sagt att han vill gå upp och vill inte göra det själv och jag säger "nej mamma är trött".

Upp och hoppa mamma, va fasiken, vem har lärt han de?

Godingen min :)



Morgonpromenad, jacka, Mosters skor och lila kallingar. Själv hade jag rutiga pyjamasbyxor och Bh, ja här är vi inte blyga..

På kvällen skulle Vincent på starboys med mormor och Lennart medan jag åkte till Kil för att fira allas vår Erik som blev 1 år äldre. De e mina fina grabbar de!

Vi gjorde hamburgare och pommes som vi friterade själva.. Jag och Anders luktade Burger King hela kvällen, vi var inga proffs på de, första gången jag gjorde de..
Men det blev bra förutom lite oljesprätt på våra fötter, men det blev en fin dans av det hela och en fin ramsa :P.











En jävla tur att Anders slutat röka, han fixar de bra som ni ser :P



Erik, vill du ha peppekakaer?



Magnus blev trött




Anders blev trött och ringde en taxi :P. Jag var sist därifrån och fick skjuss hem av en rikti heting :P. 4-5 kom jag hem, trött som ett as..




Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela