Jennys tankar

Idag..

Publicerad 2011-06-27 22:30:40 i Allmänt,

Tjena tjena!

Idag har jag varit på Vincents dagis och haft utvecklingssamtal, min lilla plutt börjar bli stor.

Jag har också varit och kapat nån decimeter på håret, gu va skönt. Nu har jag slingor och en frisyr, det är inte bara långt, hängde till rumpen innan och jag hade det alltid uppsatt. Nu kan jag ha utsläppt igen :).

Passade även på att färga ögonbrynen, för det försvinner nästan på sommaren, fast det blev lite väl mycket färg.. Förhoppningsvis mattar de av snart, eller så kanske det bara är ovant ?

Får fråga nästa gång jag får besök :P.
Ser ni mig kan ni väl låssas som ni inte märker att de är väldigt mörka ögonbryn, pleeeease.

Ne kort får ni en annan dag, för nu ska jag hoppa i säng!

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela